درباره ما

چشم انداز 3تیک
چشم انداز ما

ما رویاهای شما را به واقعیت تبدیل میکنیم

3تیک در سه گام تجزیه و تحلیل کسب و کار، اجرای رسانه (سایت، پیج و ...) و بازاریابی و فروش شما را وارد دنیای کسب و کار مجازی و آنلاین میکند.

+78

پروژه

+112

مشتری

+11

سال تجربه

برخی از مشتریان برتر ما

مشتریان با سابقه، وفادار و قدیمی ما

show case wide image
ماموریت ما

توسعه کسب و کار شما به سمت موفقیت

show case wide image
روش ما

ورود به کسب و کار آنلاین و توسعه در آن در 3 گام اصلی

تیم ما

پرسش های متداول

پاسخ برخی پرسش های اولیه خود را اینجا بگیرید

خیر، لزوم ورود به دنیای کسب و کار آنلاین داشتن یک رسانه ست. این رسانه می توانید یک وب سایت، یک پیج اینستاگرام و یا حتی کانال تلگرام باشد. ولی داشتن سایت مزایای زیادی در پیشبرد اهداف کسب و کار شما و ترویج و معرفی آن خواهد داشت.

اولین مرحله برای راه اندازی وب سایت انتخاب نام دامنه یا به اصطلاح نام وب سایت است؛ که معمولاً نام وب سایت با توجه به زمینه کاری شما و همچنین سلیقه شخصی تان انتخاب می شود. سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط با کارتان را در نام دامنه بگنجانید و نام دامنه حداکثر ۱۲ کاراکتر باشد.

پس از انتخاب نام دامنه، باید یک هاست خوب انتخاب کنید. شرکت های هاستینگ به شما در مورد تعداد بازدیدهای احتمالی وب سایت و حجم ترافیک مورد نیاز مشاوره می‌دهند. پیشنهاد ما این است که از ابتدا سرور اختصاصی یا مجازی تهیه نکنید و با یک هاست اشتراکی مناسب کسب و کار اینترنتی خود را، راه اندازی کنید و پس از گذشت مدت زمانی و رونق کسب و کارتان، میزان فضای لازم و پهنای باند ماهانه سایتتان را افزایش دهید.

به مجموعه اقداماتی که در سایت شما و بیرون از آن برای ارتقاع رتبه وب سایت در موتورهای جست و جو نظیر گوگل انجام میگردد سئو گفته می شود. انجام اقدامات مربوط به سئو باید همیشگی باشد و امروزه عضو جدانشدنی از طراحی وب سایت می باشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ 3تیک